Registratura

Contact

  • Telefon: 0241 765 100

  • Fax: 0241 765 105

  • E-mail: secretariat@primariacorbu.ro

separator

Atributii

  • Asigura legatura permanenta cu publicul;
  • Asigura informarea publica directa a cetatenilor conform Legii 544/2001;
  • Asigura primirea si inregistrarea sesizarilor cetatenilor, a solicitarilor, a reclamatiilor adresate Primariei si Consiliului Local; distribuirea acestora catre compartimentele de specialitate, in vederea solutionarii in termenele legale, tinand astfel evidenta intrarilor si iesirilor de corespondenta la nivelul institutiei;
  • Urmareste circuitul corespondentei si prezinta periodic informari cu privire la stadiul rezolvarii acestora;
  • Preluarea comenzilor telefonice din exterior si din birouri si a faxurilor pe care le inainteaza spre inregistrare;
  • Asigura informarea cetatenilor cu privire la actele necesare eliberarii documentelor solicitate, precum si cu privire la programul de audiente si de lucru cu publicul;
  • Informeaza si indruma publicul, referitor la atributiile si competenta compartimentelor primariei, dand informatii primare pentru diverse solicitari;
  • Contribuie la promovarea imaginii institutiei in relatia cu cetatenii;
  • Afisarea diferitelor comunicari la avizierul Primariei;
  • Convocarea prin note telefonice a consilierilor pentru participarea la sedintele Consiliului Local si ale comisiilor de specialitate;
  • Executarea serviciului de expediere a corespondentei create la nivelul Primariei ;
  • Arhivarea si inventarierea pe termene de pastrare, conform Nomenclatorului arhivistic a documentelor create la nivelul serviciului.